loading...
فروشگاه اریا
مدیر بازدید : 55 پنجشنبه 19 تیر 1393 نظرات (0)

ايا شما علاقه مند به کسب و کار اينترنتي هستيد؟
ايا مي خواهيد شغلي بي درد سر و بدون سرمايه و ميليوني داشته باشيد؟
پس فرصت استثنايي کسب درامد ميليوني را با ما تجربه کنيد
روشهاي مختلف کسب درآمد در سيستم پيشرفته همکاري در فروش
1-فروش محصولات پستي
2-فروش محصولات دانلودي
3-بازاريابي براي فروش محصولات پستي و دانلودي
4-جذب آگهي دهنده براي ايستگاه آگهي و کسب 50 درصد پورسانت
5-جذب بازارياب زير مجموعه و کسب 10 درصد پورسانتهاي زير مجموعه ها بدون کسر مبلغ از زيرمجموعه مربوط
6-جذب فروشنده ي زير مجموعه و کسب 5 درصد پورسانتهاي پرداخت شده ي فروشنده ي مربوط بدون اضافه شدن به هزينه ي فروشنده ي مربوط
جهت کسب اطلاعات بيشتر در مورد اين سايت و چگونگي کار و روش هاي کسب درامد از اين سايت به لینک  مراجعه کنيد

اگر شما فروشنده هستيد و  مي خواهيد محصولات خود را در چه در قالب محصولات دانلودي يا فايل و يا در قالب محصولات پستي مي باشد را  در کمترين زمان و در اسرع وقت به فروش برسانيد آيا در فکر يافتن مشتري براي محصولات خود هستيد؟ آيا محصولات متنوع داريد؟ اگر محصولاتي داريد که خودتان توليد کننده آنها هستيد يا مجوز فروش آنها را داريد در بخش فروشندگان ثبت نام کنيد. با ثبت نام خود در اين سايت از مزاياي زير بهره مند مي شويد:
1-ما براي خدمات و محصولات شما مشتري مي يابيم  و شما پس از فروش  محصولات يا خدمات خود درصدي از مبلغ فروش را به عنوان پورسانت به ما مي پردازيد که اين درصد پورسانت توسط خود شما تعيين مي شود.
2- بازاريابهاي زيادي در سايت هستند که  به صورت شبانه روز به فعاليت مشغول هستند و فروش محصولات شما را  به طور چشم گيري افزايش خواهند داد
پس براي ثبت نام در بخش فروشندگان سايت درنگ نکرده و سريع با ثبت نام خود در اين سايت  به همگي اين مزايا و فروش محصولات خود پي ببريد جهت ثبت نام به لينک مراجعه کنيد

و اگر شما خواننده محترم اگهي دهنده هستيد و مي خواهيد که  از اين طريق به فروش محصولات و معرفي خدمات خود برسيد  پس اين سايت براي شما اين امکانات را فراهم نموده:
1-درج آگهي همراه با پنل مجزا براي هر آگهي دهنده
2. ويرايش و ديدن آگهي ها
3.نمايش آگهي ها همراه با عکس ،لينک سايت يا فروشگاه اينترنتي،مشخصات آگهي دهنده قيمت محصول و...
4. (مهمترين امکان!) ايندکس سريع مطالب و آگهي ها در گوگل،ياهو، msn و سرچ و 300 موتور جستجوي برتر جهان
5.نمايش آگهي ها در ستون سمت چپ سايت
6. امکانات سايت مانند فروشگاه ،مطالب و مقالات به صورت مجزا و تالار گفتمان به صورت مجزا و... تحت يک دومين که باعث اعتبار سايت در گوگل شده است
شما با لينک مستقيم و بدون واسطه به سايت شما  خواهد بود و به صورت ثابت در صفحه اصلي و ديگر صفحات  نشان داده مي شود پس براي ثيت نام در چنين سيستمي با همگي اين امکانان لينک را کليک کرده و فورا ثبت نام کنيد

با تشکر از شما خواننده و وب مستر محترم
سعيده يوسفي

مدیر بازدید : 34 سه شنبه 31 تیر 1393 نظرات (1)

فضایلی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران تشریح کرد

توازن در توافق هسته‌ای/ مواضع رهبری انقلاب آمریکا را به چالش کشید

یک کارشناس مسائل هسته‌ای گفت: آمریکایی‌ها با تصویری که از مذاکرات هسته‌ای ساخته‌‌اند، مذاکرات را راهبردی دنبال می‌کنند، که آن محدود کردن ایران برای داشتن یک برنامه هسته‌ای مطابق با نیازهایش است و چون جمهوری اسلامی ایران و رهبری معظم انقلاب هم به صراحت اعلام کرده‌اند که ایران چه نیازهایی دارد و در حین مذاکرات بحث 190 هزار سو را مطرح کردند، عملا وضعیتی پیش آمده که آمریکایی‌ها در مسیری که طی می‌کردند با یک بن‌بست مواجه شدند.

 

"مهدی فضایلی" در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با تاکید بر اینکه در توافقات صورت گرفته بین محدودیت‌های‌ فعالیت‌ ‌هسته‌ای ایران و لغو تحریم‌ها توازنی وجود ندارد، اظهار داشت: مبالغ موافقت شده به صورت مستقیم در اختیار ایران قرار نگرفته و ضمن اینکه صرفا در حساب بانک مرکزی ما در سوئیس ریخته می‌شود و امکان استفاده از آن نیست، بسیار ناچیز است و در اقتصاد ایران هم تاثیر قابل توجهی ندارد.

 

این کارشناس مسائل هسته‌ای خاطرنشان کرد: در همین فاصله چندماهه که توافقنامه ژنو اجرا شد، قرار شد در ازای محدویت‌های هسته‌ای ایران، 2.8 میلیارد از 30 میلیارد دلاری که آمریکا از محل صادرات نفت ایران بلوکه کرده بود، طی 6 قسط به حساب ایران بازپرداخت شود و به خوبی محرز است که این نسبت، منطقی و درست نیست.

 

وی با اشاره به موضوع تحریم‌ها افزود: جمهوری اسلامی متقاضی این است که در ازای اقداماتی که انجام می‌دهد، تحریم‌ها بایستی به طور کامل لغو شود، اما طرف مقابل در حفظ ساختار اصلی تحریم‌ها پافشاری می‌کند و صرفا در حد اینکه امتیازاتی را به موضوع تحریم‌ها بدهد و کاهشی را در آن بخش قائل شود، به این موضوع نگاه می‌کند و در مجموع، این‌ها باعث شده که در مسیر مذاکرات نتواند به یک توافق نهایی دست پیدا کند.

 

این کارشناس مسائل هسته‌ای با تاکید بر راهبرد اصلی آمریکا برای مقابله با ایران تصریح کرد: آمریکایی‌ها با تصویری که از مذاکرات هسته‌ای ساخته‌‌اند، مذاکرات را راهبردی دنبال می‌کنند، که آن محدود کردن ایران برای داشتن یک برنامه هسته‌ای مطابق با نیازهایش است و چون جمهوری اسلامی ایران و رهبری معظم انقلاب هم به صراحت اعلام کرده‌اند که چنین نیازی را دارند و در حین مذاکرات بحث 190 هزار سو را مطرح کردند، عملا وضعیتی پیش آمده که آمریکایی‌ها در مسیری که طی می‌کردند با یک بن‌بست مواجه شدند.

 

فضایلی در پایان با بیان اینکه بازتاب مذاکرات در رسانه‌ها خیلی محدود بوده و اظهارات دقیق و روشنی هم وجود ندارد، گفت: مهمترین اختلافات در ارتباط با بحث ظرفیت غنی‌سازی است و در مورد این بحث دو مسئله مطرح است، اول اینکه ایران چه تعداد سانتریفیوژ می‌تواند داشته باشد و در مورد وضعیت فعلی غنی‌سازی در همین مقطع فعلی است، و مسئله دیگر در رابطه با چشم‌انداز غنی‌سازی و مدت زمان آن است که محدودیت‌های ایران برای غنی‌سازی از بین خواهد رفت، یا اینکه همچنان این محدودیت‌ها باقی خواهد ماند. 

مدیر بازدید : 49 پنجشنبه 19 تیر 1393 نظرات (0)

چگونه پوست خود را با برگ آلوئه ورا مرطوب کنیم

استفاده از گیاه آلوئه ورا روشی کاملاً طبیعی برای مرطوب کردن پوستتان است. این گیاه در بهبود بسیاری از بیماری‌های پوستی همچون خشکی پوست و آفتاب سوختگی موثر است.

برگ آلوئه ورا
استفاده از گیاه آلوئه ورا روشی کاملاً طبیعی برای مرطوب کردن پوستتان است. به گفته استیون دی. الریچ از مرکز پزشکی دانشگاه مریلند، گیاه آلوئه ورا در بهبود بسیاری از بیماری‌های پوستی همچون خشکی پوست و آفتاب سوختگی موثر است. گیاه آلوئه ورا از ۹۹ درصد آب و ۱ درصد ژل تشکیل شده است. این ژل ترکیبی از گلیکوپروتئینها و پلی ساکاریدها است که خاصیت درمانی و مرطوب‌کنندگی دارند. شما می‌توانید براحتی پوست و موی خود را در خانه با برگ‌های آلوئه‌ورا مرطوب کنید. 

دستورالعمل
۱٫ یک برگ تازه آلوئه ورا را از گیاه آن جدا کنید.

۲ . برگ را از وسط و در طول آن برش داده و سپس آن را در یک کاسه قرار دهید. صبر کنید تا ژل از برگ خارج شده و در کاسه جمع شود، برای تسریع کار می توانید با انگشت یا یک قاشق ژل را از برگ خارج کنید.

۳ . یک قاشق غذا خوری روغن زیتون به کاسه اضافه کرده و با ژل آلوئه ورا مخلوط کنید. روغن زیتون ژل را در خود حل می کند و به این ترتیب شما راحت تر می توانید آن را به پوست یا موی خود بزنید. اگر روغن زیتون ندارید برای کاهش غلظت ژل، چند قطره آب به آن اضافه کنید.

۴ . ژل آلوئه ورا را به نقاط خشک پوست خود در آرنج، لب ها و یا سایر مناطق زده و سپس آن قسمت را ماساژ دهید. صبر کنید تا ژل جذب پوستتان شود؛ نیازی به شستن پوست ندارید. چنانچه می خواهید موی سر خود را با این ژل مرطوب کنید، ژل را با انگشتان خود به موهایتان زده و با یک شانه آن را به طور مساوی پخش کنید. پنج دقیقه صبر کنید و سپس موهایتان را بشوئید.
 
توصیه‌ها و هشدارها:
• قبل از استفاده از آلوئه ورا حتما با با پزشک خود مشورت کنید تا مطمئن شوید که پوستتان نسبت به آن واکنش های آلرژیک نداشته باشد. ممکن است آلوئه‌ورا در ترکیب با سایر مکمل ها یا داروهای گیاهی، عوارض جانبی زیانباری داشته باشد.

• از تماس آلوئه‌ورا با زخم‌های باز خودداری کنید.

مدیر بازدید : 36 پنجشنبه 19 تیر 1393 نظرات (0)

آقایان، تا می توانید در تابستان به آرایشگاه نروید

تراشیدن و کوتاه کردن بیش از حد مو در آقایان در فصل تابستان باعث از بین رفتن هوش و قدرت یادگیری می‌شود و مشکلات زیادی را نیز برای افرادی که در سر خود جوش‌های ریزی دارند به وجود آورد که باعث التهاب قرمزی و حتی تشدید آن‌ها می‌شود.

مطالعات جدید نشان می‌دهد تراشیدن سر برای پسر بچه‌ها مهم است، چون از بچگی شپش و حتی قارچ‌های پوست و عوامل عفونی در آن‌ها جلوگیری می‌کند اما برای عده‌ای از آقایان تراشیدن موی سر باعث ایجاد آسیب‌های زیادی می‌شود.

تراشیدن موها باعث می‌شود تا موها از درون رشد کنند و این کار برای افرادی که پوست صورت و سر آن‌ها زیاد جوش دارد، توصیه نمی‌شود، به ویژه در فصل تابستان باعث می‌شود اشعه‌های uv مستقیما به مغز سر نفوذ کند و درجه حرارت بدن را بالا ببرند و باعث تداخل در کار هورمون‌های عصبی شوند.

گفتنی است، تراشیدن و کوتاه کردن بیش از حد مو در آقایان در فصل تابستان باعث از بین رفتن هوش و قدرت یادگیری می‌شود و مشکلات زیادی را نیز برای افرادی که در سر خود جوش‌های ریزی دارند به وجود آورد که باعث التهاب قرمزی و حتی تشدید آن‌ها می‌شود.

نتایج مطالعات نشان می‌دهند آقایان باید با کوتاه کردن کمی از موهای خود در فصل تابستان از ریزش موهایشان جلوگیری کنند اما نباید مقدار آن بیش از حد مجاز باشد زیرا اشعه های مضر آفتاب سبب بروز مشکلات زیادی برای فرد می شوند.

مدیر بازدید : 28 پنجشنبه 19 تیر 1393 نظرات (0)

شایع ترن علل ریزش مو در مردان و زنان چیست؟

یک متخصص پوست و مو گفت:عوامل تغذیه ای یکی از عوامل موثر در ریزش مو به خصوص در خانم ها است وچنانچه فریتین(پروتئینی که ذخیره آهن در بدن را نشان می دهد) زیر ۴۰ گرم گزارش شود نشانگر کم بودن ذخیره آهن در بدن فرد بوده و وی نیازمند استفاده از مکمل های غذایی به خصوص قرص آهن است.

دکتر شاهمرادی گفت:«هر فردی به طور طبیعی بین ۸۰ تا ۱۲۰ هزار تار مو دارد که متوسط آن ۱۰۰ هزار تار مو بوده و ممکن است افراد روزانه در حدود ۱۰۰ تار مو ریزش داشته باشند و تقریبا به همین اندازه هم جایگزین داشته باشند و در طی سه سال این موها به طور کامل تعویض می شود.

اما در افرادی که ریزش موی ارثی دارند متاسفانه این جایگزینی کامل نخواهد بود و ممکن است حتی فرد ریزش موی روزانه اش کمتر از ۱۰۰ تار مو باشد اما حتی به ازای ریزش این موها، موهای جدید به اندازه موهای ریخته شده رشد نخواهد داشت.»

وی افزود:«شایع ترین علت ریزش مو هم در آقایان و هم در خانم ها ریزش موی ارثی است و به دلیل اینکه این نوع ریزش مو وابستگی به هورمون های مردانه دارد طبیعی است که در مردان شیوع و شدت بیشتری داشته باشد و به نوعی می توان گفت برای داشتن موهای خوب افراد بایستی والدین خود را از میان افراد پرمو انتخاب کنند که این امر انجام نشدنی است و افراد نمی توانند از ریزش موی خود جلوگیری کنند.»

این متخصص پوست و مو ادامه داد:«عوامل دیگری هم بر روی شیوع و یا شدت ریزش موها تاثیرگذار هستند به عنوان مثال استفاده افراطی از فرآورده های مو مثل ژل، واکس مو، فر کردن موها، به خصوص استفاده از اتوی مو، تماس طولانی مدت با آفتاب و نحوه بستن موها که چنانچه مو تحت کشش باشد ایجاد ریزش موی کششی به خصوص در کناره های خط رویش مو را خواهیم داشت.»

وی افزود:«عوامل تغذیه ای نیز جزء عوامل بسیار موثر در ریزش مو به خصوص در خانم ها است که علت آن بارداری به خصوص بارداری های مکرر و پریودهای ماهیانه است به طوری که چنانچه ریزش مو در خانم ها به اثبات برسد تقریبا در تمامی موارد یک آزمایش خون از نظر احتمال کم خونی فرد و نیز اختلالات تیروئید توصیه می شود حتی اگر زمینه های ارثی ریزش مو وجود داشته باشد.

چنانچه فریتین(پروتئینی که ذخیره آهن در بدن را نشان می دهد) زیر ۴۰ گرم گزارش شود نشانگر کم بودن ذخیره آهن در بدن فرد بوده و وی نیازمند استفاده از مکمل های غذایی به خصوص قرص آهن است. بدیهی است کسانی که تغذیه خوب و مناسب دارند و به خصوص از انواع میوه جات و سبزیجات و پروتئین ها استفاده می کنند کمتر دچار این نوع ریزش مو می شوند.»

دکتر شاهمرادی در ادامه گفت:«نکته مهم دیگر عدم کنترل چربی کف سر است که به نام سبوره خوانده می شود که با علایمی نظیر خارش کف سر، شوره، چرب شدن سریع موها، درد ریشه موها و یا ایجاد جوش هایی است که در کف سر تظاهر پیدا می کند.

ریزش مو در چنین افرادی با شستشوی مکرر موها و استفاده از شامپوهای تجویز شده توسط متخصصین پوست قابل کنترل خواهد بود.»

وی افزود:«چنانچه اندازه مو بیش از حد بلند شده باشد به طور ثانویه در اثر نحوه بستن موها و یا گیر کردن مو در بین دندانه های شانه یا سنگین شدن مو در اثر استحمام فرد مقداری افزایش ریزش مو خواهد داشت که بلند بودن موها از لحاظ روحی هم در افراد تاثیرگذار است چرا که اگر چند تار مو ریخته شود عملا کلافی بوجود می آید که نمای نگران کننده ای ایجاد می کند.»

استادیار دانشکده پزشکی اصفهان گفت:«طول مدت رویش مو بین ۲ تا ۶ سال متفاوت است و مسلما در نژادهایی مثل هندی ها این مرحله از رویش مو که به آن “آناژن” گویند طولانی تر بوده و موی افراد دیرتر وارد مرحله ریزش مو شده و در نتیجه موهای بلندتر و پرپشت تری دارند و در برخی از نژادها موی افراد در عرض ۲ سال به مرحله “تلوژن” که مرحله استراحت مو و ریزش موها است می رسد.»

مدیر بازدید : 42 پنجشنبه 19 تیر 1393 نظرات (0)

خودتان چتری هایتان را در خانه کوتاه کنید

داشتن چتری از مدل های محبوب خانم ها میباشد زیرا صورت را جوانتر و شاد نشان میدهد و موهای سفید جلوی سر را میپوشاند. به این ترتیب خانم ها مجبور نیستند برای پوشاندن موهای سفید جلوی سرشان آنها را هر هفته رنگ کنند.

از طرف دیگر داشتن چتری مسائل خودش را دارد مثل رفتن دائم به آرایشگاه و گذاشتن وقت در این زندگی های پرمشغله و مخارج سلمانی. به همین دلیل فکر کردم راهی برای کوتاه کردن چتری در خانه پیدا کنم تا در وقت و بودجه به ما کمک کند.

با رعایت نکات زیر میتوانید خودتان چتری هایتان را در خانه کوتاه کنید.
_ وقتی می خواهید چتری هایتان را کوتاه کنید اول موهایتان را خشک کنید زیرا اگر موهایتان خیس باشد بعد از قیچی کردن وقتی خشک بشود موها جمع شده و بالا می رود و چتری هایتان کوتاه تر ااز اندازه دلخواه تان میشود.
_ برای کوتاه کردن چتری حتمأ از قیچی مخصوص مو استفاده کنید.
_ قیچی را به همیشه به حالت عمودی نگه دارید.
_ موهای چتری را به چند قسمت تقسیم کنید. _ اولین قسمت را بالا بیاورید بپیچانید بعد با قیچی به حالت عمودی و کمی زاویه دار کمی از نوک آن را کوتاه کنید.
_ بقیه موها را به همین ترتیب کوتاه کنید.
_ در آخرین مرحله دقت کنید که همه قسمتها را به یک اندازه کوتاه کرده اید یا نه . اگر مساوی نیستند آنها را به یک اندازه در بیاورید.

مدیر بازدید : 42 پنجشنبه 19 تیر 1393 نظرات (0)

آموزش تصویری مدل موی زیبا و شیک

با این آموزش تصویری قدم به قدم شما عزیزان قادر خواهید بود علاوه بر داشتن یک شینیون ساده و شیک از صرف هزینه در آرایشگاه هم معاف شوید. کافی است تمام مراحل را مطابق شکل زیر ادامه دهید تا شینیون شما کامل شود.

http://qelqelak.com/wp-content/images/93.4/Amozesh%20tasviri%20model.jpg

مدیر بازدید : 148 چهارشنبه 18 تیر 1393 نظرات (0)

عکس های سریال دیلا خانم

معرفی بازیگران سریال دیلا خانم

ارکان پتکایا در نقش رضا سلام اوغلو

ارکان پتکایا در نقش رضا سلام اوغلو

 

هتیک سندیل در نقش دیلا بارازاغلو

هتیک سندیل در نقش دیلا بارازاغلو

انگین سنکان در نقش سعید بارازاغلو

انگین سنکان در نقش سعید بارازاغلو

نسیب مملی در نقش آذر بارازاغلو

نسیب مملی در نقش آذر بارازاغلو

علی دوزن کالکار در نقش Canip

علی دوزن کالکار در نقش Canip

یونکا سوهر در نقش سلطان بارازاغلو

یونکا سوهر در نقش سلطان بارازاغلو

اوکتای گورسوی در نقش متین

اوکتای گورسوی در نقش متین

اوزلم توکاسلان در نقش هیریه

اوزلم توکاسلان در نقش هیریه

یسیم گول اکسار در نقش ارن

یسیم گول اکسار در نقش ارن

حسین سویسالان در نقش حیدر

حسین سویسالان در نقش حیدر

آیفر دونمز در نقش فاطمه

آیفر دونمز در نقش فاطمه

آسومان بورا در نقش گوربت

آسومان بورا در نقش گوربت

اژه اوزدیکیسی در نقش هولیا

اژه اوزدیکیسی در نقش هولیا

ستاره اکباس در نقش یاسمین

ستاره اکباس در نقش یاسمین

گوزین الکان در نقش مروه

گوزین الکان در نقش مروه

کان نرگیس در نقش احسان

کان نرگیس در نقش احسان

مدیر بازدید : 26 سه شنبه 17 تیر 1393 نظرات (0)

 روش های درمان اعتیاد و ترک اعتیاد به مواد مخدر

  اعتیاد به مواد مخدر یک بیماری قابل درمان است
 

روش های درمان اعتیاد  و ترک اعتیاد به مواد مخدر

آیا شما هم معتاد به مواد مخدر می باشید و یا عزیزی دارید که با این بیماری دست و پنجه نرم می کند؟ شاید تصمیم به ترک مواد مخدر گرفته اید و یا دنبال برنامه ای مطلوب برای ترک اعتیاد عزیزان خود هستید…

 

  اعتیاد به مواد مخدر چیست ؟

 اعتیاد به مواد مخدر یک بیماری اصلی، پیش رونده و کشنده است. این عارضه، نوعی ارتباط تسکین دهنده با یک مادۀ روان گردان یا تأثیر گزار بر ذهن و یا رفتاری که مارا در برابر میل بیش از حد، ناتوان می کند می باشد. اعتیاد به عنوان حالتی که در آن بدن انسان برای انجام فعالیت های عادی خود به یک ماده یا یک رفتار خاص وابسته می شود تعریف شده است. زمانی که که ماده مورد نیاز در اختیار بدن قرار نمی گیرد یا انجام رفتاری که شخص معتاد بدان وابسته شده است امکان پذیر نمی باشد، نتیجه کار بروز علائم خماری یا محرومیت است.

 

 

  برای درمان اعتیاد چقدر زمان لازم است؟

اعتیاد به مواد مخدر یک بیماری قابل درمان است، اما در درمان اعتیاد آگاهی و شناخت بیمار و خانواده نسبت به ویژگیهای و خصوصیات اعتیاد و درمانش لازم و ضروری است . لازم است هم بیمار و هم خانواده اش بدانند که اعتیاد بیماری مزمن است و بهبودی نیازمند صبر و بردباری آنها می باشد.

 

برای درمان اعتیاد یک زمان مشخص وجود ندارد .پیشینه اعتیاد ، میزان مصرف، ویژگیهای شخصیتی و خانوادگی، نوع ماده مصرفی، بیماریهای همراه با اعتیاد ، میزان حمایت، استفاده از درمانهای داروئی و غیر داروئی  و عوامل دیگری در طول مدت بهبودی و ترک اعتیاد تاثیر گذار هستند و البته گاهی حتی بیمار برای درمان روش مناسب را انتخاب نمی نماید که این موضوع نیز باعث به تاخیر افتادن درمان اعتیاد می شود.

 

  آیا ممکن است درمان اعتیاد با شکست مواجه شود؟

گاهی اوقات به دلیل عود مجدد مصرف مواد، این گونه استدلال می شود که درمان اعتیاد یا ترک اعتیاد شکست خورده است. اما باید توجه کرد که عود مجدد به معنای شکست درمان نیست، بلکه ماهیت مزمن بیماری به معنای آن است که عود سوءمصرف مواد نه تنها اجتناب ناپذیر است، بلکه احتمالا، میزان عود، مشابه سایر بیماریهای پزشکی مزمن  مانند دیابت، فشارخون، و آسم است که هم مؤلفه های فیزیولوژیکی و هم رفتاری را دارند. درمان بیماریهای مزمن شامل تغییرعمیق رفتارهای پذیرفته شده است، و عود به معنای شکست درمان نیست. برای بیماران معتاد، بازگشت به سوءمصرف مواد نشان می دهد که لازم است درمان یا سازگاری دوباره برقرار شود، یا این که درمان جایگزین نیاز است.

 

  روشهای درمان و ترک اعتیاد به مواد مخدر

تاکنون روش های گوناگونی  برای ترک و درمان بیماران معتاد به کار گرفته شده است که به اختصار به ذکر چگونگی انجام روش ها پرداخته می شود.
•  روش اول درمان اعتیاد: کم کردن تدریجی ماده مخدر
یکی از روشهای درمان اعتیاد یا ترک اعتیاد کم کردن تدریجی ماده مخدر است .در این روش بیمار معتاد می تواند با یک برنامه ریزی منظم و دقیق و با اراده ای قوی و محکم ، روزانه از ماده مخدری که استفاده می نماید کم کند  تا آن را در مدت ۲ تا ۳ هفته به صفر برساند. در این روش بیمار نیاز دارد که زیر نظر روان پزشک معالج از داروهای تجویز شده استفاده نماید.

 

داروهای تجویز شده اغلب داروهایی است که در رشته روان پزشکی  به کار برده می شود و موجب می گردد که علایم وابستگی روانی و جسمی بیمار معتاد به آن میزان کاهش یابد که فرد معتاد احساس نیاز به ماده مخدر نداشته باشد. از خصوصیات این روش درمان اعتیاد ،این است که فرد می تواند به فعالیت های روزمره خود بپردازد .

•  روش دوم درمان اعتیاد : استفاده از داروهای  ترک اعتیاد به طور سرپایی
در این روش ترک اعتیاد فرد معتاد  توسط پزشک ، درمان خود را شروع می نماید و داروهایی برای وی تجویز می شود که شامل داروهای اعصاب و داروهایی است که ماده مخدر نیستند ، اما اثراتی شبیه ماده مخدر دارند . در این روش درمان اعتیاد به بیمار توصیه می شود که به هیچ عنوان از ماده مخدر استفاده ننماید. اثرات درمانی داروهای تجویز شده و این که به چه میزان باید تجویز گردد بستگی به نوع ماده مخدر مصرفی و مقدار آن دارد . در این روش اغلب توصیه می گردد که بیمار معتاد به مدت چند روز تا یک هفته در منزل استراحت نموده  و بعد به کارهای روزمره خود بپردازد.

•  روش سوم درمان اعتیاد : استفاده از داروهای ترک اعتیاد با بستری شدن در بیمارستان
این روش درمان اعتیاد مانند روش دوم است. با این تفاوت که فرد معتاد در  بیمارستان بستری می گردد و کلیه امور درمانی با نظارت پزشک معالج انجام  می شود. از امتیازات این روش درمان اعتیاد این است که بیمار معتاد از نزدیک  مورد مراقبت های لازم پزشکی و پرستاری قراردارد و چون در بیمارستان بستری است دسترسی او به مواد مخدر  بسیار کم و یا غیر ممکن است و اگر گاهی بیمار نیاز به  داروهای خاص خوراکی و یا تزریقی داشته باشد، این داروها به راحتی  در بیمارستان به وی داده شده و یا تزریق می گردد و لذا هرگونه علایم ناشی از ترک ، خواه روانی و یا جسمی ، سریع تر درمان می گردد.

توضیحات لازم :
• متأسفانه در حال حاضر انواع و اقسام داروهای ترک اعتیاد در بازار وجود دارد که برای ترک اعتیاد به فروش می رسد. از محتویات و یا ترکیـبات چنین  داروهایی کمتر کسی اطلاع  دارد. در مورد این داروها می توان چنین اظهار نظر نمود که محتویات این داروها اکثراً ترکیبی از مواد مخدر است. دیده شده است که بسیاری از معتادین که از این ترکیبات استفاده می نمایند  به این داروها معتاد می گردند.

• بنابراین اگر بیماران معتاد از این داروها  استفاده نمایند نه تنها نباید انتظار ترک اعتیاد و درمان مورد اطمینان را داشته باشند بلکه ممکن است به این داروها معتاد گردند. به عنوان مثال اگر هر فرد عادی  بتواند یک عمل جراحی را انجام دهد می توان انتظار داشت  که هر فردی نیز در ترک و درمان اعتیاد همانند یک پزشک متخصص عمل نموده و موفق گردد.

•  روش چهارم درمان اعتیاد : روش سم زدایی یا U.R.O.D
آخرین ، پیشرفته ترین و سریع ترین روش ترک اعتیاد ، در حال حاضر روش  سم زدایی یاU.R.O.Dاست. در این روش بسته به نوع ماده مخدر ، طریقه استفاده از آن ، و مدت زمانی که سبب اعتیاد شده است ؛ فرد معتاد بین ۴ تا ۶ ساعت توسط متخصص بیهوش می شود. در مدت زمان بیهوشی داروهایی به بیمار تزریق می گردد که وی بعد از آن  که به هوش می آید بسیاری از علایم جسمی ترک ماده مخدر را ندارد، مگر عوارض معمولی بعد از بیهوشی . همان گونه که بارها اشاره  و تأکید گردید ادامه  درمان های ضروری به عهده روان پزشک معالج است که با بررسی علایم روانی ، برنامه ریزی درمانی را شروع می نماید.

 

داروهایی که اغلب مورد استفاده قرار می گیرند داروهای ضد ماده مخدر و داروهای ضروری برای درمان علائم روانی و برخی علائم جسمی باقی مانده می باشد که ممکن است ضعف ، سستی و … را در بر داشته باشد . روش سم زدایی بهتر است  در بیمارستان صورت پذیرد و لازم است که بیمار بعد از انجام سم زدایی چند روز در بیمارستان بستری باشد تا توسط پزشک  معالج علائم جسمی و روانی او به حالتی اطمینان بخش بهبود یافته و بقیه درمان ها به طور سرپایی ادامه یابد. تشخیص و تصمیم گیری در مورد زمان مرخص شدن بیمار معتاد برعهده پزشک معالج است.

 

مهم ترین نکته درمانی در ترک اعتیاد این است که بعد از ترخیص ، بیمار باید از داروهایی که توسط پزشک  تجویز می شود حتماً استفاده کرده و به توصیه های او عمل نماید و تا زمانی که لازم باشد به درمان خود  ادامه دهد. روش سم زداییU.R.O.D  هیچ گونه  خطری در پی نخواهد داشت. معهذا لازم است که بیمار مورد آزمایشات و معاینات لازم پزشکی  قرار گیرد.اگر به دلیل یک نوع بیماری ، استفاده از روش سم زدایی غیر ممکن باشد بدون شک  از روش های دیگر ترک و درمان اعتیاد می توان بهره گرفت.

مدیر بازدید : 249 سه شنبه 17 تیر 1393 نظرات (0)

با معجزات عسل و دارچین آشنا شوید

نشان داده شده است که مخلوطی از عسل و دارچین بسیاری از بیماریها را درمان می‌کند. عسل در بیشتر کشورهای جهان تولید می‌شود. دانشمندان امروزه عسل را به عنوان داروی رام بان (بسیار موثر) برای انواع بیماری‌ها پذیرفته اند.

عسل می‌تواند بدون هیچ گونه عوارض جانبی برای هر نوع بیماری استفاده شود. علم امروز می‌گوید که حتی اگر عسل شیرین است، اگر در دوز دارو به عنوان درست به‌کار رود برای بیماران دیابتی نیز ضرر ندارد. عسل و دارچین می‌تواند به صورتهای مناسب برای درمان بیماریهای زیر به‌کار رود.

بیماری‌های قلبی
ساخت خمیر عسل و پودر دارچین، روی نان به جای ژله و مربا، و خوردن آن را به طور منظم برای صبحانه که باعث کاهش کلسترول در شریان‌ها و مراقبت بیمار از حمله قلبی شود. همچنین، کسانی که تاکنون دچار حمله شده اند با این درمان به صورت روزانه می‌تونند احتمال حمله دیگر را به فاصله بیشتری به تاخیر اندازند. استفاده منظم باعث رفع نفس تنگی و تقویت ضربان قلب می‌گردد.

آرتروز
بیماران آرتریت ممکن است روزانه، صبح و شب، یک فنجان آب داغ با ۲ قاشق عسل و یک قاشق چای خوری پودر دارچین استفاده کنند. اگر به طور منظم بکار برده شود حتی آرتریت مزمن قابل درمان است. در پژوهش اخیر انجام شده در دانشگاه کپنهاگ، معلوم شد که وقتی پزشکان بیماران خود را با مخلوط یک قاشق غذاخوری عسل و نصف قاشق چای خوری پودر دارچین قبل از صبحانه تحت درمان قرار دادند، آنها دریافتند که در عرض یک هفته، از ۲۰۰ نفر عملا ۷۳ بیمار کاملا از درد برطرف شدند، و طی یک ماه، اکثرا تمام بیمارانی که نمی‌توانستند راه بروند و یا به دلیل ورم مفاصل به اطراف حرکت کنند، راه رفتن بدون درد را شروع کنند.

عفونت مثانه
هنگامی که ۲ قاشق غذاخوری پودر دارچین و یک قاشق چای‌خوری عسل در یک لیوان آب ولرم تهیه و نوشیده شود می‌تواند باعث از بین رفتن جرمها و میکروبهای مثانه شود.

دندان درد
برای کاهش درد دندان می‌توان یک قاشق چای خوری پودر دارچین و ۵ قاشق چایخوری عسل را روی دندان درد قرار داد. این عمل ممکن است ۳ بار در روز تا زمانی که دندان درد متوقف شود استفاده شود.

 
کلسترول
هنگامی که دو قاشق غذاخوری عسل و سه قاشق چایخوری پودر دارچین را در ۱۶ اونس آب جوش مخلوط کرده و به بیمار کلسترولی بدهیم، مشخص شده است که سطح کلسترول در خون در عرض دو ساعت ۱۰ درصد کاهش می‌یابد. همانطور که برای بیماران مبتلا به اماس مفصل ذکر شد، در صورت تکرار ۳ بار در روز، هر کلسترول مزمنی درمان می‌شود. بر اساس اطلاعات بیان شده در مجلات، مصرف عسل خالص با غذای روزانه مشکلات کلسترول. را برطرف می‌کند. به هر حال، اگر شما داروی کلسترول مصرف می‌کنید دست نگه دارید ! همه آنها حاوی استاتین هستند که ماهیچه‌های شما را تضعیف می‌کنند از جمله ماهیچه‌های قلب شما و هیچ یک برای جلوگیری از حملات قلبی یا سکته مغزی تایید نشده است!

سرما خوردگی
کسانی که مبتلا به سرماخوردگی معمولی و یا شدید هستند باید ۱ قاشق عسل ولرم با ۴ / ۱ قاشق پودر دارچین را در روز به مدت ۳ روز استفاده کنند. این فرآیند اغلب سرفه مزمن و سرماخوردگی را درمان کرده و سینوسها را پاک می‌کند.

ناراحتی معده
عسل با پودر دارچین دردهای معده را درمان کرده و معده را از ریشه از زخم معده تخلیه می‌کند.

گاز معده
مطالعات انجام شده در هند و ژاپن نشان داده است که اگر عسل با پودر دارچین مصرف شود گاز معده برطرف می‌گردد.

سیستم ایمنی بدن
استفاده روزانه از عسل و پودر دارچین سیستم ایمنی بدن را تقویت و بدن را از حملات ویروسی و باکتریایی محافظت می‌کند. دانشمندان دریافتند که عسل دارای ویتامین‌های مختلف و مقادیر زیاد آهن است. استفاده مداوم از عسل باعث تقویت گلبولهای سفید خون در مبارزه با بیماری‌های باکتریایی و ویروسی می‌شود.

مدیر بازدید : 21 یکشنبه 15 تیر 1393 نظرات (0)

فال روزانه 15 / 04 / 1393

فروردین

امروز باید در برابر رویدادها تفکر عمیق تری داشته باشید. هر مساله ای که روی می دهد باید به درستی و با فکر باز در مورد آن تصمیم گیری و آن را برطرف کنید. از یک طرف می خواهید کارهای خود را با انرژی بسیار پیش ببرید و از طرف دیگر عصبی و نگران هستید و بدون هیچ استراتژی درستی کارها را انجام می دهید. بهتر است به جای اینکه تنهایی کارها را پیش ببرید از دیگران و ایده ها و نظرهای آنها نیز کمک بگیرید. در مورد مسایل احساسی نیز بسیار دوست دارید برای آینده خود تصمیم گیری کنید. اما به جای آن بهتر است روی هماهنگی و تفاهم بیشتر با شریک عاطفی خود تمرکز کنید. اگر مجرد هستید، امروز برای آشنایی با فرد جدید فرصت خوبی است. انرژی ها شما را با فرد مناسبی آشنا می کنند.


اردیبشهت

امروز می توانید با انرژی بسیار در هر محفلی بدرخشید. البته تغذیه سالم را نیز در دستور کار خود قرار دهید. برای این منظور شاید به فروشگاه میوه و سبزیجات سالم بروید و سبد خود را از انواع مواد ارگانیک پر کنید. اگر خودتان باغچه دارید نیز احتمالا بیشتر زمان خود را در کشت و باغبانی سپری خواهید کرد. اگر در مسایل عاطفی خود برنامه ریزی خاصی دارید یا تصمیم گیری مهمی انجام داده اید، امروز نمی توانید آن را تغییر دهید. شاید بهتر باشد هر دو با هم در مورد علایق و تصمیماتتان حرف بزنید و رابطه خود را بهبود ببخشید.

خرداد

حس خلاقیت شما امروز بسیار بالا است. می توانید ایده های بسیار خوبی داشته باشید. آنها را یادداشت کنید تا در زمانی مناسب از آنها استفاده کنید. حتی شاید همین امروز برای خرید ابزار لازم برای اجرای کردن تفکرات خود بیرون بروید. البته از نظر روحی کمی حساس و زودرنج خواهید بود. اما خیلی سخت نگیرید و بگذارید انرژی های امروز بگذرند. در مورد مسایل عاشقانه، احساس بسیار خوبی خواهید داشت. اما این را بدانید برای اینکه رابطه خوبی با شریک عاطفی خود داشته باشید، ابتدا باید خودتان و نیازهای خود را با درستی بشناسید. برای اینکه روحیه بهتر و فکر باز داشته باشید باشگاه بروید و ورزش را به برنامه دایمی خود تبدیل کنید.

تیر

امروز احتمال دارد با دوستان یا همکاران خود دورهمی داشته باشید و در مورد موضوع مشخصی با یکدیگر حرف بزنید. از نظر اجتماعی در وضعیت بسیار خوبی قرار دارید و می توانید به خوبی سخنرانی کنید. شما به خوبی می دانید چه حرفی را در چه موقعی باید بیان کنید و  این به بهبود موقعیت اجتماعی شما کمک بیشتری می کند. شاید بد نباشد در خلال صحبت های جدی، کمی شوخی و تفریح نیز داشته باشید. امروز را دوست دارید در خانه استراحت کنید و در مورد ایده های ذهنی خود در مورد رابطه عاشقانه تان فکر کنید. می توانید در کنار هم و با همفکری یکدیگر برای آینده بهتر برنامه ریزی کنید. اگر مجرد هستید نیز احتمال آشنایی با فرد مناسب زیاد است.
 
مرداد

بهتر است امروز را در خانه نمانید و بیرون بروید. پیاده روی یا دوچرخه سواری کنید. بیهوده وقت خود را در خانه هدر ندهید. اگر بی حوصله و کسل هستید، باید با انرژی های این فاز مبارزه کنید و خودتان را به هر ترفندی شده است بیرون بکشید تا حالتان بهتر شود. در اجتماع بودن امروز برایتان بسیار خوب است. شاید خوب باشد بیشتر زمان خود را برای بهبود رابطه عاشقانه خود صرف کنیدو اخیرا مشکلات و سوتفاهماتی میان شما برقرار بوده است که می توانید با همفکری و صحبت با یکدیگر بخش بزرگی از آن را برطرف کنید. از لحاظ احساسی در شرایط خوبی هستید و این می تواند در مسیر هدف به شما کمک بسیاری کند.

شهریور

احتمال دارد از ابتدای صبح احساس کرختی و بی حوصلگی داشته باشید. اما بیهوده در رختخواب نمایند. به هر ترفندی شده خود را بلند کنید، دوش آب گرم بگیرید و از خانه بیرون بروید. با خوراکی های مناسب و سالم می توانید سموم بدن خود را دفع کنید و تا حد امکان آب میوه های طبیعی بنوشید. عصرهنگام نیز با دوستان یا همکاران خود برنامه ریزی کنید و بیرون بروید تا در جمع و شلوغی باشید. این کارها باعث می شوند تا روحیه بهتری داشته باشید. در مورد مسایل احساسی نیز، بسیار رمانتیک هستید. به همین دلیل، خوب است زمان خود را با فرد مورد علاقه تان سپری کنید و از انرژی های مثبت جاری در هوا نهایت استفاده را ببرید. اگر مجرد هستید، امروز ممکن است با فردی بسیار جذاب و جالب آشنا شوید.

مهر

صبح بسیار خوب و شادی را آغاز می کنید. می توانید برای بیشتر کردن این همه انرژی خوب، به استخر، باشگاه یا ماساژ بروید و حسابی به خودتان استراحت بدهید. یا شاید بیرون رفتن و خرید کردن نیز بتواند برای بهتر شدن حالتان موثر باشد. بعدازظهر را نیز می توانید کارهای عقب افتاده خود را به انجام برسانید . در مورد مسایل احساسی نباید انتظار یک روز بسیار رمانتیک یا عاشقانه را داشته باشید. البته منظور این نیست که حالتان در کنار معشوق خوب نخواهد بود، اما فقط یک روز معمولی اما آرام را در کنار یکدیگر تجربه خواهید کرد.

آبان

امروز را سعی نکنید با جریانِ رویدادهای زندگی مبارزه یا برخلاف آنها قیام کنید. بهتر است روی انجام کارهایی که تصور می کنید درست است تمرکز کنید با آسایش خیال به سمت جلو پیش بروید. شاید بد نباشد زمانی به گشت زدن در خیابان و میان مغازه ها سپری کنید. البته همه این حس ها و روحیه که یادکردیم مخصوص صبح تا ظهر هستند و در بعدازظهر روحیه دیگری خواهید داشت. در مورد مسایل احساسی شاید تصور کنید که با شریک عاطفی خود تفاهم ندارید، اما این طور نیست و فقط کمی سوتفاهم میان شما به وجود آمده است. امروز پبش از هر نوع تصمیم گیری، درست فکر کنید. یا تا حد امکان هیچ تصمیمی اتخاذ نکنید.

آذر

از ابتدای صبح بسیار تمایل دارید برای یک بعدازظهر متفاوت برنامه ریزی کنید. اگر از قبل با دوستان یا خانواده برای شرکت در یک مراسم یا مهمانی خانوادگی برنامه ریزی کرده و قول داده اید، نمی توانید آن را تغییر دهید. بهتر است بر سر حرف خود بمانید و به قولی که داده اید احترام بگذارید. در زمانی که تنها هستید، می توانید روی پروژه های ذهنی خود تمرکز کنید و برای اجرایی کردن آنها راهکار مناسب بیابید. در مورد مسایل احساسی نیز با شرکتان همدل شوید و با هم برای آینده تصمیم گیری کنید. اما هیچ چیز را قطعی نکنید.

دی

کاری که مدت های طولانی نمی توانستید به انجام برسانید، امروز به مراحل بسیار خوبی می رسد. می توانید با خیال راحت برای اتمام آن تلاش کنید و بالاخره نتیجه تلاش های این همه مدت را ببینید. بهتر است بعدازظهر تنها در خانه نمایند. با دوستان یا خانواده بیرون بروید و از در جمع بودن و انرژی های خوب اطرافیان استفاده کنید. اگر مجرد هستید، شاید بتواند در میان دوستان یا شرکت در جمع های اجتماعی با فردی آشنا شوید که همه جانبه با روحیات شما جور است و می توانید در کنار او حس های خیلی خوبی داشته باشید.

بهمن

امروز بهتر است برای تفریح و رفتن به اطراف شهر برای خود برنامه ریزی کنید. با دوستان یا اعضای خانواده بعدازظهر را برای یک پیک نیک چند ساعته اختصاص دهید. در ابتدای روز نیز می توانید به کارهای اداری یا مسوولیت های خود رسیدگی کنید و با انرژی های خوبی که در هوا جاری است می توانید امید این را داشته باشید که همه کارهایتان به درستی و کامل و بی نقص انجام می شوند. در مورد مسایل عاشقانه، با شریک عاطفی خود رابطه بسیار خوبی خواهید داشت. می توانید در کنار هم هر نوع سوتفاهمی را برطرف کنید و با همفکری یکدیگر برای آینده ای بهتر برنامه ریزی کنید.

اسفند


احتمال اینکه روز پرهیجان و پر اتفاقی در پیش داشته باشید زیاد است. البته همه آنها جنبه مثبت دارند و جای نگرانی نیست. بهتر است لباس های خوب خود را بپوشید و بیرون بروید. در فضاهای اجتماعی همچون خیریه های می توانید شرکت کنید تا با افراد جدید آشنا و دوست شوید. در این این غریبه ها شاید با فردی آشنا شدید که از نظر احساسی روی شما تاثیر خوبی گذاشت. این شهامت را خواهید داشت تا با او قرار ملاقات بگذارید و شاید بتوان  دوستان بسیار خوبی برای هم باشید. اگر فردی در زندگی شما هست، همه چیز بسیار خوب و عالی پیش می رود و می توانید از آرامش و هیجانات مثبت در کنار یکدیگر شاد و خوشحال باشید.

مدیر بازدید : 29 یکشنبه 15 تیر 1393 نظرات (0)

آرزویم حضور در استقلال است
مهاجم ایرانی که فصل گذشته در لیگ سوئد بازی می‌کرد گفت: آرزویم حضور در استقلال و بازی در این تیم است.
به گزارش افکارنیوز، ماهان بغدادی که چند روزی در تمرینات تیم استقلال شرکت کرد در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس اظهار داشت: من در سوئد زندگی و بازی می‌کردم ولی از همان دوران کودکی به استقلال علاقه داشتم.

وی افزود:زادگاه من ایران است و دوست دارم با پیراهن استقلال بازی کنم و امیدوارم بتوانم به این مهم که یکی از اولیوت‌های زندگی ام است دست پیدا کنم.

بغدادی در خصوص برخورد قلعه‌نویی با وی در تمرینات استقلال گفت: روزی که خودم را به قلعه‌نویی معرفی کردم او خیلی گرم و صمیمی با من رفتار کرد و از من در خصوص فوتبال در کشور سوئد پرسید.امیدوارم من هم بتوانم رضایت او را جلب کنم تا بلکه به رویای کودکی ام و آرزویم که حضور در استقلال بود برسم.

مدیر بازدید : 132 یکشنبه 15 تیر 1393 نظرات (0)

جلسه علنی مجلس شورای اسلامی آغاز شد
خبرگزاری تسنیم: جلسه علنی صبح امروز مجلس آغاز شد.
 به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، جلسه علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش با اعلام محمدرضا باهنر نایب رئیس دوم مجلس که در غیاب علی لاریجانی و حجت الاسلام ابوترابی فرد ریاست صحن علنی را برعهده داشت، آغاز شد.

جلسه علنی وکلای ملت با حضور 203 تن از بهارستان‌نشینان رسمیت یافت که براین اساس مجلس کار خود را با 85 کرسی خالی آغاز کرد.

براساس اعلام هیئت رئیسه مجلس قرار است پس از تلاوت آیاتی از قرآن کریم طرح بازنشسته کردن کسانی که در سن بازنشستگی هستند اما هنوز حق بیمه اجتماعی روستاییان را پرداخت می‌کنند مورد بررسی قرار گیرد.

بررسی طرح الحاق یک تبصره به قانون استخدامی سپاه پاسداران که از شورای نگهبان به مجلس اعاده شده است دیگر دستورکار جلسه علنی امروز مجلس خواهد بود.

به گزارش تسنیم، بهارستان نشینان هفته گذشته را در حوزه انتخابیه سپری کردند و مجلس پس از یک هفته نشست علنی برگزار کرد.

مدیر بازدید : 39 یکشنبه 15 تیر 1393 نظرات (0)

انواع سکه     آخرین نرخ     تغییر لحظه ای
سکه بهار آزادی     9,530,000     0 (0%)
سکه امامی     9,580,000     0 (0%)
نیم سکه     4,770,000     0 (0%)
ربع سکه     2,680,000     0 (0%)
سکه یک گرمی     1,780,000     0 (0%)

مدیر بازدید : 33 یکشنبه 15 تیر 1393 نظرات (0)

نام کارخانه     نام خودرو     قیمت نمایندگی (ریال)     قیمت بازار (ریال)
ايران خودرو
    پژو ۲۰۶ تيپ ۵     ۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰     ۳۸۵,۰۰۰,۰۰۰
ايران خودرو
    پژو ۲۰۶ صندوقدار مدل v۸     ۳۴۵,۰۰۰,۰۰۰     ۳۸۷,۰۰۰,۰۰۰
ايران خودرو
    پژو ۲۰۶ صندوقدار مدل v۹     ۳۹۵,۰۰۰,۰۰۰     ۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰
ايران خودرو
    پژو ۲۰۷ دنده اتوماتيک     ۴۵۵,۰۰۰,۰۰۰     ۵۶۰,۰۰۰,۰۰۰
ايران خودرو
    پژو ۲۰۷ معمولي     ۳۸۵,۰۰۰,۰۰۰     ۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
ايران خودرو
    پژو ۴۰۵ بنزيني     ۲۲۱,۸۰۰,۰۰۰     ۲۹۴,۰۰۰,۰۰۰
ايران خودرو
    پژو ۴۰۵ دوگانه سوز     ۲۳۶,۶۰۰,۰۰۰     ۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
ايران خودرو
    پژو پارس دوگانه سوز     ۲۸۲,۸۰۰,۰۰۰     ۳۹۰,۰۰۰,۰۰۰
ايران خودرو
    پژو پارس سال يورو ۴     ۲۹۹,۳۷۰,۰۰۰     ۳۶۷,۰۰۰,۰۰۰
ايران خودرو
    تندر ۹۰ مدل E۱     ۳۱۵,۵۰۰,۰۰۰     ۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰
ايران خودرو
    تندر ۹۰ مدل E۲     ۳۵۰,۵۰۰,۰۰۰     ۳۸۵,۰۰۰,۰۰۰
ايران خودرو
    رانا     ۳۰۵,۰۰۰,۰۰۰     ۳۳۲,۰۰۰,۰۰۰
ايران خودرو
    سمند ال ايکس سال     ۲۳۰,۰۰۰,۰۰۰     ۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
ايران خودرو
    سوزوکي ويتارا دنده اتوماتيک     ۱,۳۱۳,۴۰۰,۰۰۰     ۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
ايران خودرو
    وانت باردو بنزيني COP     ۱۰۸,۷۰۰,۰۰۰     ۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
بي ام و
    X۳     ---     ۳,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
پورشه
    کايان ۶ سيلندر     ---     ۸,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰
پورشه
    کايان ۸ سيلندر     ---     ۱۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
تويوتا
    آريون     ۲,۰۰۸,۰۰۰,۰۰۰     ۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
تويوتا
    پرادو ۲ در     ۲,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰     ۲,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
تويوتا
    پرادو ۴ در     ۳,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰     ۳,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
تويوتا
    کرولا     ۵۶۰,۰۰۰,۰۰۰     ۱,۲۸۰,۰۰۰,۰۰۰
تويوتا
    کمري ۲۰۱۴     ---     ۱,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰
تويوتا
    لندکروز ۲۰۱۴     ۳,۱۴۵,۰۰۰,۰۰۰     ۴,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
تويوتا
    ياريس هاچ‌بک     ۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰     ۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
ساپپا
    تيبا     ۱۸۷,۹۰۰,۰۰۰     ۲۳۷,۰۰۰,۰۰۰
سايپا
    ۱۱۱-SX     ۱۵۲,۶۸۰,۰۰۰     ۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
سايپا
    ۱۳۱ -SX     ۱۴۹,۶۷۰,۰۰۰     ۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
سايپا
    ۱۳۲-SX     ۱۵۰,۸۲۰,۰۰۰     ۱۸۸,۰۰۰,۰۰۰
سايپا
    تندر ۹۰ مدل E۲     ۳۵۰,۵۰۰,۰۰۰     ۴۰۵,۰۰۰,۰۰۰
سايپا
    تيانا High     ۱,۳۴۳,۰۰۰,۰۰۰     ۱,۴۹۰,۰۰۰,۰۰۰
سايپا
    ماکسيما دنده اتوماتيک     ۱,۰۳۰,۰۰۰,۰۰۰     ۱۱۵,۰۰۰,۰۰۰
سايپا
    مگان اتوماتيک ۲۰۰۰ سي‌سي     ۷۴۴,۰۰۰,۰۰۰     ۹۷۰,۰۰۰,۰۰۰
سايپا
    وانت پيکاپ دوکابين     ۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰     ۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
سايپا
    وانت زامياد بنزيني     ۲۱۶,۰۰۰,۰۰۰     ۲۳۵,۰۰۰,۰۰۰
کرمان خودرو
    توجوي سدان     ۳۶۳,۰۰۰,۰۰۰     ۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
کرمان خودرو
    توجوي هاچ‌بک     ۳۴۸,۰۰۰,۰۰۰     ۳۲۰,۰۰۰,۰۰۰
کيا
    اپتيما     ۱,۳۲۶,۰۰۰,۰۰۰     ۱,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰
کيا
    اسپورتيج ۲۰۱۴     ۱,۲۶۷,۰۰۰,۰۰۰     ۱,۴۹۰,۰۰۰,۰۰۰
کيا
    سراتو ۲۰۱۴     ---     ۱,۱۸۰,۰۰۰,۰۰۰
کيا
    سراتو کوپه ۲۰۱۴     ---     ۱,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کيا
    سورنتو     ۲,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰     ۲,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
کيا
    موهاوي     ۲,۰۷۰,۰۰۰,۰۰۰     ۲,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰
لکسوس
    RX۳۵۰     ۳,۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰     ۴,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
مديران خودرو
    ام وي ام ۱۱۰ چهار سيلندر     ۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰     ۲۲۰,۰۰۰,۰۰۰
مديران خودرو
    ام وي ام ۵۳۰     ۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰     ۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
مديران خودرو
    ام وي ام X۳۳     ۶۳۰,۰۰۰,۰۰۰     ۶۲۰,۰۰۰,۰۰۰
مرسدس بنز
    C۲۰۰     ---     ۲,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰
مرسدس بنز
    E۲۰۰     ---     ۳,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا
    مزدا ۲ تيپ ۲     ۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰     ۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا
    مزدا ۳ با موتور ۲۰۰۰ سي‌سي     ۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰     ۱,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
هيوندايي
    I۲۰     ۴۹۳,۰۱۰,۰۰۰     ۸۱۰,۰۰۰,۰۰۰
هيوندايي
    I۳۰     ۶۲۶,۴۲۰,۰۰۰     ۱,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰
هيوندايي
    آزرا گرانجور     ۱,۵۶۰,۰۰۰,۰۰۰     ۲,۰۳۰,۰۰۰,۰۰۰
هيوندايي
    جنسيس     ۱,۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰     ۲,۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰
هيوندايي
    سانتافه ۲۰۱۴     ---     ۱,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
هيوندايي
    سوناتا     ۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰     ۱,۴۳۰,۰۰۰,۰۰۰ 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 20
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 40
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 40
  • بازدید ماه : 99
  • بازدید سال : 466
  • بازدید کلی : 6,871